Jag får inte Lotteri24.se e-mails. Hur kan jag åtgärda det?

Om du inte får e-post från Lotto24 kan det finnas flera orsaker.

Om du till exempel har ett Outlook-e-postkonto (Hotmail, MSN, Live, etc.) kan du få problem med att få våra e-postmeddelanden.

Kontrollera ditt spamfilter och kontrollera att e-postmeddelanden från Lotto24 inte av misstag hamnar i den här mappen. Var noga med att lägga till e-postdomänen '@lotteri24.se' i ditt e-postkontos lista över säkra avsändare. Lotto24s automatiska e-postmeddelanden skickas till dig från noreply@lotteri24.se.

Om du fortfarande inte får e-post från Lotto24, kontakta din Internetleverantör för att ta reda på om din leverantör blockerar e-posttrafik från Lotto24.

Guide för Outlook:

1. Logga in på ditt Outlook-konto.

2. Klicka på ikonen för "E-postinställningar" i det övre högra hörnet.

3. Klicka på "Alternativ".

4. Hitta avsnittet "Skräppost" och klicka på "Säkra e-postlistor".

5. Ange 'Lotteri24.se' i rutan och klicka på + -ikonen för att lägga till.

Guide till Gmail:

1. Logga in på ditt Gmail-konto.

2. Klicka på "Inställningar" i det övre högra hörnet.

3. Klicka på 'Filter'.

4. Hitta 'Skapa ett nytt filter' längst ner på sidan.

5. Ange 'lotteri24.se' i fältet 'Från'.

6. Klicka på "Nästa steg".

7. Välj "Skicka det aldrig till skräppost".

8. Klicka på "Skapa filter".

Du borde nu kunna ta emot alla e-postmeddelanden skickade från Lotto24 till din e-postadress. Om du fortfarande inte tar emot e-post från oss, vänligen kontakta kundservice.