Om du inte får e-post från Lotto24 kan det finnas flera orsaker.
Om du till exempel har ett Outlook-e-postkonto (Hotmail, MSN, Live, etc.) kan du få problem med att få våra e-postmeddelanden.
Kontrollera ditt spamfilter och kontrollera att e-postmeddelanden från Lotto24 inte av misstag hamnar i den här mappen. Var noga med att lägga till e-postdomänen '@lotteri24.se' i ditt e-postkontos lista över säkra avsändare. Lotto24s automatiska e-postmeddelanden skickas till dig från noreply@lotteri24.se.
Om du fortfarande inte får e-post från Lotto24, kontakta din Internetleverantör för att ta reda på om din leverantör blockerar e-posttrafik från Lotto24.
Guide för Outlook:
1. Logga in på ditt Outlook-konto.
2. Klicka på ikonen för "E-postinställningar" i det övre högra hörnet.
3. Klicka på "Alternativ".
4. Hitta avsnittet "Skräppost" och klicka på "Säkra e-postlistor".
5. Ange 'Lotteri24.se' i rutan och klicka på + -ikonen för att lägga till.
Guide till Gmail:
1. Logga in på ditt Gmail-konto.
2. Klicka på "Inställningar" i det övre högra hörnet.
3. Klicka på 'Filter'.
4. Hitta 'Skapa ett nytt filter' längst ner på sidan.
5. Ange 'lotteri24.se' i fältet 'Från'.
6. Klicka på "Nästa steg".
7. Välj "Skicka det aldrig till skräppost".
8. Klicka på "Skapa filter".
Du borde nu kunna ta emot alla e-postmeddelanden skickade från Lotto24 till din e-postadress. Om du fortfarande inte tar emot e-post från oss, vänligen kontakta kundservice.