Jag får inte Lotteri24.se e-mails. Hur kan jag åtgärda det?


Om du inte får dina e-postmeddelanden från Lotteri24.se så kan det finnas flera anledningar till detta. Om du t.ex. har ett Outlook-konto (Hotmail, MSN, Live, osv.) så kan du uppleva problem med att motta våra e-postmeddelanden. Kontrollera spamfiltret i ditt e-postkonto och se till att e-postmeddelanden från Lotteri24.se inte av misstag hamnat i SPAM-mappen eller Skräpposten. Du är själv ansvarig till att lägga till e-postdomänen '@Lotteri24.se' som en säker avsändare. De automatiska e-postmeddelandena skickas till dig från e-postadressen noreply@Lotteri24.se. Om du fortfarande inte får e-postmeddelanden från Lotteri24.se, vänligen kontakta din internetleverantör för att undersöka om leverantören eventuellt blockerar e-postmeddelandena från Lotteri24.se. Vägledning för Outlook: 1. Logga in på ditt MSN-konto. 2. Klicka på 'Inställningar' uppe i högra hörnet. 3. Hitta punkten 'Förhindra skräppost' och klicka på 'Betrodda och blockerade avsändare'. 4. Klicka på 'Betrodda avsändare'. 5. Skriv in @Lotteri24.se i fältet och tryck på 'Lägg till i listan > >'. Vägledning för Gmail: 1. Logga in på ditt Gmail-konto. 2. Klicka på 'Inställningar' uppe i högra hörnet. 3. Klicka på 'Filter'. 4. Hitta texten 'Skapa ett nytt filter' längst ner på sidan. 6. Skriv in 'Lotteri24.se' i fältet. 7. Klicka på 'Skapa filter' 8. Markera ’Skicka aldrig till Skräppost'. 9. Klicka på 'Skapa Filter'. Nu kommer du framöver få alla e-postmeddelanden som skickas från Lotteri24.se till din e-postadress. Skulle du mot all förmodan fortsättningsvis inte få e-postmeddelanden från oss är du välkommen att skriva till vår kundtjänst.


Gå tillbaka